diensten

Ontzorgen

Onze rol is het volledig ontzorgen van in dit geval zowel ‘leverancier als eindgebruiker’. Van het inventariseren van het aanbod, verhuis, en logistiek proces, opslag, onderhoud, reiniging, reparatie, refurbishment, vervanging componenten, compleet verzorgen en plaatsen nieuwe inrichting.

Onze producten en diensten kunt u afzonderlijk inzetten en zelfs vergelijken. In die combinatie vormen ze een waardevolle bijdrage voor uw organisatie en wordt u volledig door ons ontzorgd.

Wij kunnen u het volgende bieden:
 

Inventarisatie aanbod

De door u aangeboden inventaris wordt geïnventariseerd en er wordt per onderdeel beschreven wat uw second life doel/bestemming is.
 

Verhuizen en logistiek

Wanneer er overeenstemming is over wat er uit- en ingehuisd gaat worden en waar het naar toe gaat, kan het verplaatsen van uw second life aanbod beginnen.

Een projectverhuizing vraagt een goede voorbereiding, naast de te verplaatsen producten worden alle relevante zaken omtrent uw verhuizing vastgelegd in ons draaiboek en door onze projectleider gecommuniceerd met alle relevante partijen. Onze projectleider bewaakt voor, tijdens en na de verhuizing de gemaakte afspraken en zorgt voor de aansturing van de diverse partijen.
 

Opslag

In vervolg hierop bieden wij de mogelijkheid inventaris op te slaan waarbij de goederen uw eigendom zijn. Ieder item wordt vastgelegd en uw omschrijving wordt gekoppeld. De voorraad kunt u op ieder moment inzien via uw eigen webomgeving. Zo weet u altijd exact wat er in de opslag staat en kunt u dit door ons weer laten leveren binnen uw organisatie(s). Dit noemen wij reversed logistics. U kunt uiteraard besluiten uw product meteen te laten refurbishen.
 

Reversed logistics

Dit is de herverdeling van uw inventaris, al dan niet refurbished. Vanuit ons centraal magazijn binnen uw onderneming(en). Door uw inventaris zichtbaar te maken binnen een eigen webomgeving, ontstaat er als het ware uw eigen marktplaats met uw eigen producten.

Kunt u het niet vinden, wij beschikken over meer dan 10.000 m2 meubelen, inrichtingsaccessoires, flatscreenarmen, cablemanagement, IT, AV, akoestiek en verlichting van diverse bekende merken en hoogwaardige materialen. Hierdoor is de keuze legio, en wij helpen u graag.
 

Refurbishment

Ondanks dat de mogelijkheden legio zijn, houden we het graag overzichtelijk en kunnen we refurbishment onderscheiden in:
  1. Correctief onderhoud, het product behoud het uiterlijk en wordt technisch onderhouden, gerepareerd, gereinigd, componenten worden indien nodig vervangen etc.
  2. Aanpassen uiterlijk, het product wordt naar wens voorzien van een nieuwe look & feel, design, stof, tafelblad, of techniek.
Dit is mogelijk met uw eigen inventaris, maar uiteraard kunt u ook een keuze maken uit ons second life aanbod of een combinatie van beide.
 

Nieuwe bestemming

Als aangegeven krijgt ieder product bij ons een tweede bestemming en maken wij onderscheid in:
  1. A-kwaliteit – producten van hoogwaardige techniek, ergonomie en design krijgen na een grondige check en make over een tweede bestemming. 
    Wij kunnen het product van u overnemen en een tweede bestemming geven, of wij kunnen het ook voor u opslaan en voor u een nieuwe eigenaar zoeken.
  2. B-kwaliteit – kent twee stromen:
    - Grotere partijen welke een bestemming krijgen bij een van onze handelspartners.
    - Goede doelen, waarbij u bepaald wat het goede doel is. Wij zorgen dat het er komt.

Inruilen

Het kan natuurlijk zijn dat u gewoon op zoek bent naar een andere inrichting of inrichtingscomponent. Wij ruilen graag in vanuit ons second life aanbod.
 

Inrichten

Uw nieuwe inrichting wordt door ons compleet verzorgd en geplaatst. Wij bieden u een optimale mix van dienstverlening, door een professioneel team en netwerk dat u helpt inrichten, van plan tot realisatie. Een ongekend second life aanbod, gecombineerd met ons specialisme cablemanagement, ergonomie en akoestiek.